Shooppping!

Blev till Örebro som sagt med Natalie. Släppte först av Hanna någonstanns i Örebro, gah, vårat lokalsinne s u g e r. Sen skulle vi hitta till den där braiga parkeringen jag jämt parkerar på. Slutar med att vi kommer nästan ut på motorvägen igen. Ja ja, vi kom tillbaka sen i alla fall. Nu fick vi i alla fall en tur i Örebro där man inte brukar åka förbi. Mycket trevligt!

Kom hem med ett par leggings, två par strumpbyxor, ett linne, en kjol, armband. De först nämda är väl inte sådär jätte roligt att handla, men jävligt bra att ha så. Och, glad är jag, som fortfarande har pengar kvar på mina presentkort. Jag behövde nämligen inte slänga ut ett enda öre själv idag! :D

Nu har jag nyss släppt av Natalie och nu ska jag bädda sängen.
Kanske slänger ut bilder sen på det jag köpte... om jag hittar mobilsladden!

En mycket trevlig förmiddag i Örebro stad. Ha ha, samtalsämnena på vägen hem var lätt roligast. Såhär efteråt är det så jävla kul, just då, lite mindre kul kanske. Haha.
;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jadu Sara (; mycket gamla minnen kom upp, vilka härliga tider det var!



Tack för en trevlig dag (:

2009-09-11 @ 18:44:33
URL: http://jakerball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0