Precis som Romeo.

...kan du älska mig som studenten älskar att drömma?
Kan du älska mig som måsarna älskar takåsarna?


Självklart kommer orden ifrån Håkan Hellström.



Vart häng hos Henrik. En massa avsnitt av kvarteret skatan, och sen lira vi musik.
Vi hade lite svårt att hålla takten ibland allså, ha ha men blev bra tillslut.
Musik är fan allt!!

Nu har jag nyss ätit, fast jag inte ens var hungrig. Så nu mår man sådär äckligt illa.
Om ett tag kommer Sandra och hämtar mig. Sen blir det ut till Mcdonalds för att köpa Oboy? Tror jag det var. Men eftersom min tunga är riktigt bränd efter jag brände mig på en tacopaj, så behöver den nog kylas ner av en cola...
Sen ska vi kika på Idol & chilla.

Ha en bra fredags kväll!

Hoppas du har det bra i skogen Filip :) Ska skänka dig en tanke när jag ligger i en varm säng.
hä hä.


Och som Romeo älskar Julia?
Och som jag älskar dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0