Jobbat klar för helgen, vilket slit!

Ett riktigt slit jobb. Men det ger cash, cash är bra, cash behöver jag och sen är det faktiskt skönt att för en gångs skull inte bara ligga i soffan... för nu, kan man lägga sig i soffan och känna att man har förjänat att ligga där.


Jobbet gick fortare idag, så är redan hemma. Gött mos! Men imorse var det jobbigt att gå upp... var i Örebro redan vid 7, så jag var dö trött. Extra jobbigt också när man får höra "ligg kvar". Jo tack, hade mer än gärna legat kvar i sängen.

Ska ta och hoppa in i duschen och byta till bekvämare kläder... mjukisar skulle sitta fint!
Ikväll börjar mitt, Filip & Filips mammas program, ensam mamma söker! Så nu börjar våran härliga tradition igen. Varje söndagskväll. Mysigt! :D

Imorgon börjar en ny vecka, som arbetslös... fan, måste få ett jobb. Men imorgon kan jag vara ledig, för har som sagt jobbat både idag och igår. Och det var sliiit!

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack :D ja varför inte? du skulle passa i det, as häftigt :)

2009-09-06 @ 17:53:51
Postat av: Anonym

den kommentaren var från mig, Malin ;-)

2009-09-06 @ 17:54:23
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0