How many time I've kicked you outta here?

Hamburgare,cider,ensam mamma söker & kärleken checkar in blev det igår! Myyysigt :)
Och sen ringde Henrik och berättade att jag vunnit... vi bettade om en grej. Ni var också nära killar... men jag var närmast. Ha ha, sjuk grej att betta om. Jaja, så kan det gå!

Hittade det nummer jag letade efter i papperskorgen, vilken tur. Annars hade det blivit jobbigt, eftersom jag är osäker på vad tanten heter,som jag ska ringa till. Sen ska jag ringa till en annan person. Som sagt, jobb letande.

Planer för dagen då? Tror det blir häng med André, sen träna hade jag tänkt.
Blir najs.

Vecka 40 blir det nog att åka till Helsingborg. Ska ringa och checka ikväll om vi kan komma då. Det ser jag fram emot :)

I don't know if I can yell any louder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0