Hamstermat.


Sitter nu & äter så kallade flingor. Det är müsli eller nåt liknande... jag lovar, det är sån mat som min hamster hade älskat. Det ser precis ut som sån mat jag gav till min hamster. Hm, det ser i alla fall as nyttigt ut.

Idag har jag först varit med Hanna upp till bibblan. Har nog inte varit där sen i 8an eller 9an då man var tvungen att gå dit med skolan. Stället är liksom inget för mig...
Vi gick sedan hem igen och fixade lunch. Henrik kom över och vi såg på film.
Sen blev det Köping då grabben investerade i nya gitarrsträngar + en stämapparat.
Sen dess har vi lirat lite musik.

& nu ska jag slänga ihop en lista med låtar vi kan spela.
Sånt här tycker jag är kul. Älskar verkligen att sjunga. Kanske vore något att satsa på? Liksom, det är ju inte så att jag kan något annat...

Nej, fortsätta äta upp hamstermaten & fortsätta skriva musiklistan.

Hejsålänge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska ni åka dit då? :P Har ni sökt jobb där eller ska ni göra det när ni kommer dit?:P

2009-09-09 @ 17:18:23
URL: http://lifeisaroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0