Fotboll fotboll.

Blev en snabb träning för oss, sen drog jag hem och duschade. Upp till Angelica för att se på fotboll.
Mja, matchen var lite seg, fortfarande är den det. Händer liksom ingenting.
Ha ha roligaste var, att jag sa typ

: Titta, jihde är med här också, då blir det stressigt till Idol sen. (jag var inte seriös då jag vet att fotbollen är direktsänt och idol är inte det)
Angelica : Aah jo, men du vet att fotbollen är direktsänt men det är inte idol :)
Jag : saay whaaat.

Ha ha, ibland ... undrar man ;)

Jaja, jag förstod att Ange tycker att fotboll suger mer än jag tycker, så jag kilade hem. Eftersom matchen inte är så spännande som matchen i , vilken dag det nu var, så kan jag sitta med datorn samtidigt som tvn. Finemang!

Den här matchen är nästan lika seg att kolla på som damernas i fredags var föresten.
Fan hörrni, jag börjar bli en riktig hejjare på fotboll alltså.
Oh ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0