Blä för att leta jobb.

Såg att igår ökade mina läsare, va kul. Undrar vad det är som lockar. Jag menar, bloggens design ser ut som skit, och jag kan inte heller direkt påstå att jag skriver om något intressant. MEN kul :)

Vi var verkligen inte alls på träningshumör igår, var as många som simmade. Så, ärligt, efter 4 längder gick vi och bastade och bubblade. Till Fredrik & Anton sa vi dock att simmat 40, vi slängde på en nolla lite fort ;-) Som vi sen berättade att vi inte simmat...

Jaja, man behöver inte alltid träna skiten ur sig. Men, det ska vi göra idag!!
Inga ursäkter idag inte, nu jävlar.

Annars är dagen oplanerad, tyckte att jag gjorde så vettiga saker igår så kommer inte på något jag måste göra idag. Spela musik med Henrik ska jag göra, det ska bli rooligt.

Kanske fortsätta leta jobb? Blä alltså. Verkligen blä.

Idol såg vi på igår också föresten, ha ha ren underhållning. Finns vissa som var jävligt bra, och vissa som var så jävla dåliga. Kul var det i alla fall.


Kanske dags för ett nytt äventyr snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0